2010/12/08

අන්ධ පුද්ගලයෙක්

අන්ධ පුද්ගලයෙක් දිවා ආහාරය ගැනීමට හොටෙල් එකක මේසෙකට ගිහිල්ලා වාඩි වුනා.
හොටෙල් එකේ අයිතිකාරයා මෙනු එක දුන්නා මේ අන්ධයාට කෑම ‍තෝරා ගන්න.
අන්ධයා- අනේ මම අන්ධයි.මට මේක කියවන්න බෑ.මම කෑම ‍තෝරන්නේ සුවඳින්
මේ මුදලාලි කුස්සියට ගිහිල්ලා (එයාගේ නෝනා තමයි කෑම උයන්නේ කුස්සියේ)
කොත්තු බෙදන හැන්ද අරන් ඇවිල්ලා අර අන්ධයාගේ නහයට ඇල්ලුවා
අන්ධයා- ආ මට කොත්තු ගේන්න චිකන් හොදි එක්ක
මුදලාලි මිනිහට ගෙනෙල්ලා දුන්නා.එයා කාලා බිල ගෙවලා ගියා
සතියකට පස්සේ ආපහු මිනිහා ආවලු මේ හෝටෙලේට.මුදලාලි පුරුද්දට මෙනු එක අරගෙන ගියා
අන්ධයා- මම කීවනේ මට කියවන්න බෑ කියලා
මුදලාලි- අනේ මට අමතකවුනා කියලා කුස්සියෙ උයන බියට්‍රිස්ගෙන් (එයාගේ නෝනගේ නම)
ඉඳි ආප්ප බෙදන හැන්ද ඉල්ලගෙන ඇවිල්ලා නහයට ඇල්ලුවා
අන්ධයා- ආ නියමයි- අපි ඉඳි ආප්ප කමු අල හොදි එක්ක කියල මිනිහා ඉඳි ආප්ප ඕඩර් කරා
තව සතියකට පස්සේ මේ අන්ධයා මේ විදිහට ‍තෝසේ කාලා ගියා
මුදලාලිට ඕන උනා මූට විහිලුවක් කරන්න.ඒ කියන්නේ බයිට් කරන්න අන්ධයාව
ඔන්න අන්ධයා ඈත ඉඳන් එනවලු.මුදලාලි කුස්සියට දුවලා බ්‍රියටිස්(මිනිහගේ නෝනට)
කිව්වලු " අනේ මේ හැන්ද ඔයාගේ ජංගියේ හොඳට අතුල්ලා දෙන්න.මට අරූව බයිට් කරන්න කියලා"
පස්සේ ගෑනිත් අතුල්ලල දුන්නලු.
දැන් අන්ධයා ඇතුලට ඇවිල්ලා වාඩි වෙනවා.
මුදලාලි - ආ මම හැන්ද ලෑස්ති කරන් හිටියේ ඔයා එනවා දැකලා
කියලා මුදලාලි හැන්ද ඇල්ලුවාලු මේ අන්ධයාගේ නහයට
අන්ධයා ටිකක් වෙලා ඉඹලා කල්පනා කරනවලු.පස්සේ එක පාරම
අන්ධයා- හරි මට දැන් නේ මතක් වුනේ . අනේ කවදා ඉදන්ද බ්‍රියට්‍රිස් නංගි මෙහෙ වැඩ කරන්නේ?

No comments:

Post a Comment